Heeft u een vraag of opmerking over uw bestelling of over de producten die wij aanbieden? Neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice. Eén van onze professionele medewerkers staat u graag te woord.
U kunt onze klantenservice bereiken per telefoon, per e-mail en per post. Bent u al klant bij het Amsterdams MuntKantoor? Dan kunt u ook zelf eenvoudig uw zaken online regelen in het beveiligde gedeelte voor onze klanten: Mijn AMK.
Afwijkende openingstijden tijdens de feestdagen |
---|
Vanwege de feestdagen is ons kantoor gesloten van 26 december tot en met 30 december. Gedurende deze week kunt u onze klantenservice helaas niet telefonisch bereiken. Indien u ons een e-mail stuurt, zullen wij er alles aan doen om uw bericht in het nieuwe jaar zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. |
Contactgegevens |
|
---|---|
E-mail: |
|
Adres: | Postbus 30339, 1303 AH Almere |
Telefoon: |
088 - 751 13 40 Bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 09:00 – 17:30 uur, met uitzondering van feestdagen |
Bereikbaarheid via e-mail en Social Media |
---|
U kunt ons uiteraard 24 uur per dag, zeven dagen per week een e-mail, brief of een bericht via Social Media sturen. Indien u onze klantenservice een e-mail stuurt, dan streven wij er naar deze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Berichten via Social Media worden doorgaans binnen één werkdag behandeld. Wanneer u ons per post benaderd, zullen wij uw brief zo spoedig mogelijk beantwoorden. |